.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضاي كميسيون عمران مجلس به مازندران مي‌آيند

دبير مجمع نمايندگان مازندران و نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه از سفر اعضاي كميسيون عمران براي بازديد از طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احمدعلي مقيمي در حاشيه بازديد اعضاي كميسيون صنايع مجلس از مناطق بندري اميرآباد در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس درباره اهميت بازديد مديران ارشد كشوري از بندرهاي استان با بيان اينكه بندرهايي از جايگاه بزرگي در توسعه استان برخوردار هستند، اظهار داشت: براي توسعه هر چه بيشتر عمران و آبادي درمازندران بندرهايي سهم زيادي دارند و به همين منظور اعضاي كميسيون عمران ماه‌هاي آينده بازديدي از پروژه‌هاي استان به‌ ويژه بزرگ‌ترين بندر شمال كشور در اميرآباد بهشهر دارند تا موانع و مشكلات پيش روهر چه سريعتر برداشته شود و راه‌هاي ترقي استان هموار شود.
وي با بيان اينكه بندر استراتژيك اميرآباد هر ماهه كار جديدي انجام مي‌دهد و تنها بندري است كه چهار اقليم دريا، جنگل، كوه و ساحل را با خود دارد، تصريح كرد: در يك سال گذشته مسئولان كشوري، وزرا و مديران ارشد استاني در بندراميرآباد حضور پررنگي داشتند و اين بازديدها كمك بزرگي است تا از ظرفيت‌هاي موجود در بندر استفاده و به رفع عقب ماندگي‌ها بپردازيم.
نماينده بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس مهم‌ترين مشكل عدم پيشرفت بندر و پروژه‌هاي شهرستان بهشهر را عدم نقدينگي و محيط زيست دانست و تاكيد كرد: قوانين محيط زيست همگام با صنايع پيشرفت نكرده است و هرچه به محيط زيست اعلام مي‌كنيم كه استانداردهاي مد نظر خود را اعلام كند، پاسخي نمي‌دهد و پيوسته مانع پيشرفت پروژه‌هاي بندر شده و حتي قوانيني كه خود در قالب كتابي تدوين كرده است را به حساب نمي‌آورد و بي‌دليل ايراد مي‌گيرد.
مقيمي اظهار اميدواري كرد؛ با پرداختن به كارهاي كلان و پيدا كردن جايگاه حقيقي استان بتوانيم با همت مديران فني و مجرب حوزه سه راه اسلام آباد تا گلوگاه را منطقه آزاد تجاري قرار دهيم تا رشد خوبي در منطقه داشته باشيم.
وي خطاب به مدير بندر اميرآباد اظهار داشت: با توجه به نرخ بيكاري بيش از 17 درصدي در بهشهر لازم است با پيمانكاران پروژه‌هاي بندر قراردادي منعقد شود تا از نيروهاي بومي در ساخت و پس از آن نيز از نيروهاي متخصص بومي در كارهاي اداري استفاده شود.
اعضاي 12 كميسيون صنايع از طريق شناور بازديدي ميداني از پروژه‌هاي بندر اميرآباد داشتند و در ادامه مسير به شركت صدرا رفتند و از پروژه‌هاي در حال اجراي اين شركت هم بازديد به‌ عمل آوردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.